torsdag 24. september 2009

Høstavslutning

En liten avslutning med bilder på hagebloggen min for i år!! Slutter av her nå....men kommer tilbake til våren:o) Besøk gjerne min andre blogg som du kan se her

Den bloggen oppdateres som oftest hver andre/tredje dag!!

Hadde meg en runde i hagen i ettermiddag....mellom bygene!!



Massevis av nyper!!




Alle eplene ble plukket inn i ettermiddag!! Så nå får jeg bare hive meg på baking og litt av hvert!!



Rosene som blomstrer og lukter sååå godt!!!





Amerikanske blåbær som jeg har en busk av!!






Da får dere ha en fin høst...........les masse hagebøker og planlegg neste års blomstring!!
Det skal hvertfall jeg gjøre!!






5 kommentarer:

Josefine sa...

Halloen...må jo innom på sesong avslutningen!! Enda fine farger hos deg i hagen ser jeg, men ikke lenge nå med dette været...huff

Vi får trøste oss med at det ikke er så leenge til våren...hi.hi

Klemmer fra meg til deg:)

Mitt hvite hus sa...

En fin og verdig avslutning dette Liv... masse farger og liv enda i hagen din... men ser at det nærmer seg slutten hos meg iallefall..
klem O=)

Margrethes hus og hage sa...

Koselig avslutning på hagesessongen :)

Hilsen Margrethe

M.E.V. foto sa...

En fin avslutning:) Jeg kommer innom den andre bloggen din også jeg;)

salige lavendel sa...

Så mange herlige hagebilder du har her. Begynner å lengte etter hageliv igjen...